Megint felújítás lesz a 4-6-os vonalán
A Rákóczi tér és a Harminckettesek tere közt van gond a sínekkel.
A Rákóczi tér és a Harminckettesek tere közt van gond a sínekkel.
Az Uber amerikai taxivállalat 24 ezer vezető nélküli hibrid Volvo XC90-est állít csatasorba.
Az elmúlt években Budapesten meghaladta az élet azt, hogy az utolsó metró 23:35-kor induljon, a belváros ugyanis nem ürül ki fél 12-kor – érvel a Közlekedési Múzeum megbízott igazgatója.
A BKK volt vezérigazgatójának Facebook-oldalát múlt pénteken törték fel hackerek. Vitézy Dávid az oldalt újra használhatja már, de a korábbi posztjai elvesztek.
Vietnami felirat került az oldalára, és eltűnt az összes poszt. Vitézy azt mondja, hackerek törték fel az oldalát, megtette a szükséges lépéseket. Az oldalához nem fér hozzá.
Már nagy nemzetközi építész irodák is bejelentkeztek a Dél-Pest, Csepel és Dél-Buda közé tervezett hídra. A nyomvonal elkerülné az összes sűrűn lakott területet, ez lenne előnye és hátránya is.
Kft.-vé alakította tanácsadó cégét Vitézy Dávid, a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum főigazgatója.
Aki esetleg péntek délután tévedt életében először a BKK Facebook-oldalára, valószínűleg kétszer meggondolja, kifizesse-e a társaságnak akár egy jegy árát is.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) volt vezetője örül a Blaha Lujza tér felújításáról szóló javaslatnak. Korábban ő is részt vett egy felújítási terv kidolgozásában, abból a régi tervből viszont most nem valósulna meg minden.
Nem igaz, hogy az új Széll Kálmán tér kopár, növényzet nélküli betonrengeteg lett. De a dús növényzet csak első blikkre jelent barátságos teret – a sivatagra emlékeztethető tér annál riasztóbb, minél több időt töltünk el rajta.
A BKK egykori vezére szerint néhány év alatt leépül a térbe tett 7 milliárd forint.
Egy optimálisabb, alkalmasabb helyszínt keresnek a gyűjteménynek. Ahogy az egyébként az egész világon is van.
A 24.hu szerint hónapok óta ötletelnek a Közlekedési Múzeum koncepciójának átalakításáról, mert lehet, hogy az eddigi gyűjtemény nem fér be az új épületbe, és újabb helyre lehet szükség.
Az önvezető járművek hatalmas terhet vehetnek le a jelenleg túlzsúfolt nagyvárosok válláról. Vitézy Dávid szerint ha a technológia elterjed, azzal a parkolóhelyek 94 százaléka is feleslegessé válik, összességében pedig egy sokkal élhetőbb várost kapunk majd.
Vitézy Dávid, a volt BKK-vezér a Facebookon jelezte, mit kellene üzenni a metróbalesetben megsérült embereknek.
2019 végére készülne el a 3-as metró felújítása, mondta Tarlós István, aki a pénteki Budapestinfón a hulladékdíjról, az Új Színházról, a Római-partról, a Bartók Béla útról és az állítólagos BKV-járatritkításokról is beszélt.
Tarlós István megint keményen beszólt Vitézy Dávidnak, de tagadta, hogy megritkítanák a BKK járatait, mint mondta, csak "kisebb menetrendkorrekciót" hajtottak végre. azt is mondta, Orbánnal akar tárgyalni a szemétszállítás kérdéséről, mert a jelenlegi tervek alapján Budapest nagy bajba kerülne.
A Budapesti Közlekedési Központ korábbi vezetője szerint hiába tagadják, látszik a járatritkítás nyoma.
A Tarlós Istvánnal folyton konfliktusba keveredő Vitézy ezúttal a metrók menetrendjén változtatna.
Vitát generált a Facebookon arról, hogy mennyire túlterhelt a pálya, és mit kellene fejleszteni.